- OTS Fans http://www.otsfans.pun.pl/index.php - Actions http://www.otsfans.pun.pl/viewforum.php?id=112 - Manarune - 100% edycji w configu. http://www.otsfans.pun.pl/viewtopic.php?id=19 |
Xelemeleque - 2011-04-17 06:24:33 |
Autorem Jest:
Kod:-- Manarune by Miziak, stages by Zellus, edit by kumpelek93 -- function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local config = { -- KONFIGURACJA runeid = 2294, --id runy jakiej będziesz używać turn_off = false, -- wyłączanie/włączanie manaruny(true - wyłączona/false - włączona) turn_off_msg = "Przepraszamy, manarunka chwilowo niedostepna.", -- tekst jaki się pokazuje gdy turn_off = true broadcast_gained_mana = false, -- czy uzyskana ilość many ma się pokazywać nad postacią? (true/false) text_colour = 35, -- kolor textu w jakim pokaże nam się otrzymana mana (gdy broadcast_gained_mana = true) mini_info = ture, -- czy uzyskana ilość many ma się pokazywać białym kolorem na dole ekranu? (true/false) effect_enable = true, -- czy ma być widoczny magiczny efekt przy użyciu manaruny? effect = 12, -- efekt magiczny jaki manarunka daje przy użyciu broadcast_text = true, -- Czy postać ma wypowiadać tekst? Można go edytować poniżej(true/false) text1 = "Wymyslony tekst1", -- pierwszy przedział levelowy text2 = "Wymyslony tekst2", -- drugi przedział levelowy text3 = "Wymyslony tekst3", -- trzeci przedział levelowy text4 = "Wymyslony tekst4", -- czwarty przedział levelowy text5 = "Wymyslony tekst5", -- piąty przedział levelowy text6 = "Wymyslony tekst6", -- szósty przedział levelowy text_effect = 16, -- Kolor wypowiadanego tekstu przy użyciu manaruny. (1-żółty, 16-czerwony) konczy_sie = true, -- czy manaruna się kończy (true/false) end_effect_enable = true, -- czy ma być widoczny efekt końcowego użycia manaruny? end_effect = 22, -- efekt magiczny jaki manarunka daje przy ostatnim użyciu(gdy end_effect_enable = true) error_info_1 = "Mozesz uzywac tej runy tylko na postaciach", -- tekst jaki wyświetla się po próbie użycia runki w zły sposób exh = { exh_enable = true, -- czy jest exhausted (true/false) co_ile = 0.4, -- ile trwa stroge = 12345, -- liczba go przechowująca exh_info = "Jestes zmeczony", -- tekst jaki wyswietla sie gdy mamy exhausted } } local stages = { stage1 = { manamax=120, manamin=50 }, stage2 = { manamax=240, manamin=120 }, stage3 = { manamax=340, manamin=240 }, stage4 = { manamax=440, manamin=340 }, stage5 = { manamax=550, manamin=440 }, stage6 = { manamax=800, manamin=550 }, } local level = getPlayerLevel(cid) if level < 50 then -- Jeśli level gracza jest mniejszy niż 50 stage = 'stage1' text = config.text1 elseif level < 100 then -- Ponadto jeśli level gracza jest mniejszy niż 100 (i automatycznie większy niż 50) stage = 'stage2' text = config.text2 elseif level < 150 then -- Ponadto jeśli level gracza jest mniejszy niż 150 (i automatycznie większy niż 100) stage = 'stage3' text = config.text3 elseif level < 200 then -- Ponadto jeśli level gracza jest mniejszy niż 200 (i automatycznie większy niż 150) stage = 'stage4' text = config.text4 elseif level < 250 then -- Ponadto jeśli level gracza jest mniejszy niż 250 (i automatycznie większy niż 200) stage = 'stage5' text = config.text5 else -- W każdym innym przypadku (tj. jeśli level gracza jest większy niż 250) stage = 'stage6' text = config.text6 end local manaplus = math.random(stages[stage].manamin, stages[stage].manamax) if(item.itemid == config.runeid)then if(os.time() > getPlayerStorageValue(cid, config.exh.stroge)) then if(item2.itemid == 1 and item2.uid ~= 0)then if(config.turn_off) then doPlayerSendCancel(cid,config.turn_off_msg) else doPlayerAddMana(item2.uid, manaplus) if(config.broadcast_text) then doPlayerSay(cid,''..text..'',config.text_effect) end if(config.mini_info) then doPlayerSendCancel(cid,'Zregenerowales '..manaplus..' many.') end if(config.effect_enable) then doSendMagicEffect(topos,config.effect) end if(config.broadcast_gained_mana)then doSendAnimatedText(topos,''.. manaplus ..'',config.text_colour) end if(config.exh.exh_enable)then setPlayerStorageValue(cid, config.exh.stroge, os.time() + config.exh.co_ile) end if(config.konczy_sie)then if(item.type > 1)then doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1) else if(config.end_effect_enable)then doSendMagicEffect(topos,config.end_effect) end doRemoveItem(item.uid,1) end end end else doPlayerSendCancel(cid,config.error_info_1) end else doPlayerSendCancel(cid,config.exh.exh_info) end end return 1 end Manaruna została zrobiona z myślą o osobach, które po raz pierwszy mają styczność z lua. Bardzo łatwo, intuicyjnie wręcz można dorobić kolejne przedziały levelowe (stages). |