Witamy Na OTS Fans, Przeczytaj Regulamin lub Zarejestruj się.
I User
Autorem Jest:
kumpelek93
Miziak
Zellus
Oryginalny Temat
Witam,
Manarunka jest na bazie tej od Miziaka.
Dziękuję Zellusowi za zrobienie stage'ów.
Rozbudowana została konfiguracja, można tam ustawić praktycznie wszystko, bez najmniejszej znajomości lua.
Oto ona
-- Manarune by Miziak, stages by Zellus, edit by kumpelek93 -- function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local config = { -- KONFIGURACJA runeid = 2294, --id runy jakiej będziesz używać turn_off = false, -- wyłączanie/włączanie manaruny(true - wyłączona/false - włączona) turn_off_msg = "Przepraszamy, manarunka chwilowo niedostepna.", -- tekst jaki się pokazuje gdy turn_off = true broadcast_gained_mana = false, -- czy uzyskana ilość many ma się pokazywać nad postacią? (true/false) text_colour = 35, -- kolor textu w jakim pokaże nam się otrzymana mana (gdy broadcast_gained_mana = true) mini_info = ture, -- czy uzyskana ilość many ma się pokazywać białym kolorem na dole ekranu? (true/false) effect_enable = true, -- czy ma być widoczny magiczny efekt przy użyciu manaruny? effect = 12, -- efekt magiczny jaki manarunka daje przy użyciu broadcast_text = true, -- Czy postać ma wypowiadać tekst? Można go edytować poniżej(true/false) text1 = "Wymyslony tekst1", -- pierwszy przedział levelowy text2 = "Wymyslony tekst2", -- drugi przedział levelowy text3 = "Wymyslony tekst3", -- trzeci przedział levelowy text4 = "Wymyslony tekst4", -- czwarty przedział levelowy text5 = "Wymyslony tekst5", -- piąty przedział levelowy text6 = "Wymyslony tekst6", -- szósty przedział levelowy text_effect = 16, -- Kolor wypowiadanego tekstu przy użyciu manaruny. (1-żółty, 16-czerwony) konczy_sie = true, -- czy manaruna się kończy (true/false) end_effect_enable = true, -- czy ma być widoczny efekt końcowego użycia manaruny? end_effect = 22, -- efekt magiczny jaki manarunka daje przy ostatnim użyciu(gdy end_effect_enable = true) error_info_1 = "Mozesz uzywac tej runy tylko na postaciach", -- tekst jaki wyświetla się po próbie użycia runki w zły sposób exh = { exh_enable = true, -- czy jest exhausted (true/false) co_ile = 0.4, -- ile trwa stroge = 12345, -- liczba go przechowująca exh_info = "Jestes zmeczony", -- tekst jaki wyswietla sie gdy mamy exhausted } } local stages = { stage1 = { manamax=120, manamin=50 }, stage2 = { manamax=240, manamin=120 }, stage3 = { manamax=340, manamin=240 }, stage4 = { manamax=440, manamin=340 }, stage5 = { manamax=550, manamin=440 }, stage6 = { manamax=800, manamin=550 }, } local level = getPlayerLevel(cid) if level < 50 then -- Jeśli level gracza jest mniejszy niż 50 stage = 'stage1' text = config.text1 elseif level < 100 then -- Ponadto jeśli level gracza jest mniejszy niż 100 (i automatycznie większy niż 50) stage = 'stage2' text = config.text2 elseif level < 150 then -- Ponadto jeśli level gracza jest mniejszy niż 150 (i automatycznie większy niż 100) stage = 'stage3' text = config.text3 elseif level < 200 then -- Ponadto jeśli level gracza jest mniejszy niż 200 (i automatycznie większy niż 150) stage = 'stage4' text = config.text4 elseif level < 250 then -- Ponadto jeśli level gracza jest mniejszy niż 250 (i automatycznie większy niż 200) stage = 'stage5' text = config.text5 else -- W każdym innym przypadku (tj. jeśli level gracza jest większy niż 250) stage = 'stage6' text = config.text6 end local manaplus = math.random(stages[stage].manamin, stages[stage].manamax) if(item.itemid == config.runeid)then if(os.time() > getPlayerStorageValue(cid, config.exh.stroge)) then if(item2.itemid == 1 and item2.uid ~= 0)then if(config.turn_off) then doPlayerSendCancel(cid,config.turn_off_msg) else doPlayerAddMana(item2.uid, manaplus) if(config.broadcast_text) then doPlayerSay(cid,''..text..'',config.text_effect) end if(config.mini_info) then doPlayerSendCancel(cid,'Zregenerowales '..manaplus..' many.') end if(config.effect_enable) then doSendMagicEffect(topos,config.effect) end if(config.broadcast_gained_mana)then doSendAnimatedText(topos,''.. manaplus ..'',config.text_colour) end if(config.exh.exh_enable)then setPlayerStorageValue(cid, config.exh.stroge, os.time() + config.exh.co_ile) end if(config.konczy_sie)then if(item.type > 1)then doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1) else if(config.end_effect_enable)then doSendMagicEffect(topos,config.end_effect) end doRemoveItem(item.uid,1) end end end else doPlayerSendCancel(cid,config.error_info_1) end else doPlayerSendCancel(cid,config.exh.exh_info) end end return 1 end
Manaruna została zrobiona z myślą o osobach, które po raz pierwszy mają styczność z lua. Bardzo łatwo, intuicyjnie wręcz można dorobić kolejne przedziały levelowe (stages).
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, co można dodać to śmiało pisać.
Jest to moje pierwsze coś, co zrobiłem w lua, więc proszę o łagodne oceny.
Offline