OTS Fans

Witamy Na OTS Fans, Przeczytaj Regulamin lub Zarejestruj się.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

  • Index 
  • » Skrypty 
  • » Actions 
  • » [NN] (LUA 7.6) - Drzwi teleportują oddo danego poziomu (1-9999)

#1 2011-04-17 06:00:20

 Wielki Buch

Założyciel

Skąd: Olecko
Zarejestrowany: 2011-04-14
Posty: 1014
Punktów :   
Czy Lubisz Tibie?: Only 7.6

[NN] (LUA 7.6) - Drzwi teleportują oddo danego poziomu (1-9999)

Autorem Jest NoName
Oryginalny Temat



Witam, dzisiaj dam wam skrypt dzięki któremu wasze drzwi na OTS'ach nie będą działać już tylko do określonego poziomu - będziecie mogli ustalać także do którego poziomu one mają działać, a poziomy rozszerzyłem z 1-999 do 1-9999

Zadbałem również o to, aby nowy skrypt był kompatybilny ze starymi ustawieniami drzwi (poziomy od 1-999)

Jeżeli nie posiadacie (w co wątpię) pliku leveldoor.lua to utwórzcie go w data/actions/scripts/, jeżeli jednak go posiadacie, to wyczyście go i wklejcie w obu przypadkach to:

Kod:

-- Level Doors mod. by NoName (BlizzarĐaviD) --
-- Jeżeli nadamy drzwiom ActionID:
-- 1XXX, wtedy postać będzie mogła przez nie przejść mając poziom większy, lub równy XXX (starsze systemy leveldoor)
-- 1XXXX, wtedy postać będzie mogła przez nie przejść mając poziom większy, lub równy XXXX
-- 2XXXX, wtedy postać będzie mogła przez nie przejść mając poziom mniejszy, lub równy XXXX

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
	reqlevel = 1 -- NIE ZMIENIAĆ!
	opcja = 0 -- NIE ZMIENIAĆ!
	if(item.actionid >= 30000)
		reqlevel = 1
		opcja = 0
	elseif(item.actionid >= 20000)
		reqlevel = item.actionid - 20000
		opcja = 2
	elseif(item.actionid <= 1999)
		reqlevel = item.actionid - 1000
		opcja = 1
	else
		reqlevel = item.actionid - 10000
		opcja = 1
	end

	if reqlevel > 0 then
		if ((opcja == 1 and getPlayerLevel(cid) >= reqlevel) or (opcja == 2 and getPlayerLevel(cid) <= reqlevel)) then
			pos = getPlayerPosition(cid)
			if pos.x == topos.x then
				if pos.y < topos.y then
					pos.y = topos.y + 1
				else
					pos.y = topos.y - 1
				end
			elseif pos.y == topos.y then
				if pos.x < topos.x then
					pos.x = topos.x + 1
				else
					pos.x = topos.x - 1
				end
			else
				doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Stan na przeciw drzwi.')
				return 1
			end

			doTeleportThing(cid,pos)
			doSendMagicEffect(topos,12)
		else
			if(opcja ==1)
				doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Potrzebujesz ' .. reqlevel .. ' poziomu, aby przejsc przez te drzwi.')
			else
				doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Te drzwi byly dla ciebie dostepne do ' .. reqlevel .. ' poziomu.')
			end
		end
		return 1
	else
		return 0
	end
end

Jeżeli nie mamy zadeklarowanych drzwi w data/actions/actions.xml to otwieramy plik a w nim na samej górze (zawsze pilnujcie by było to jak najwyżej) wklejamy to:

Kod:

<action itemid="1227" script="leveldoor.lua" />
<action itemid="1229" script="leveldoor.lua" />
<action itemid="1245" script="leveldoor.lua" />
<action itemid="1247" script="leveldoor.lua" />
<action itemid="1256" script="leveldoor.lua" />
<action itemid="1261" script="leveldoor.lua" />
<action itemid="3540" script="leveldoor.lua" />
<action itemid="3549" script="leveldoor.lua" />

Dlaczego Tak Sie Stało że Tibie Poje***o Kto Wyjaśni Mi TO?
Tibia 8.7+ to DNO

Offline

 
  • Index 
  • » Skrypty 
  • » Actions 
  • » [NN] (LUA 7.6) - Drzwi teleportują oddo danego poziomu (1-9999)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.014 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ricoe.pun.pl www.k800icentrum.pun.pl www.h2osok.pun.pl www.narutek.pun.pl www.zrom.pun.pl