Witamy Na OTS Fans, Przeczytaj Regulamin lub Zarejestruj się.
Założyciel
Autorem Jest NoName
Oryginalny Temat
Witam, dzisiaj dam wam skrypt dzięki któremu wasze drzwi na OTS'ach nie będą działać już tylko do określonego poziomu - będziecie mogli ustalać także do którego poziomu one mają działać, a poziomy rozszerzyłem z 1-999 do 1-9999
Zadbałem również o to, aby nowy skrypt był kompatybilny ze starymi ustawieniami drzwi (poziomy od 1-999)
Jeżeli nie posiadacie (w co wątpię) pliku leveldoor.lua to utwórzcie go w data/actions/scripts/, jeżeli jednak go posiadacie, to wyczyście go i wklejcie w obu przypadkach to:
-- Level Doors mod. by NoName (BlizzarĐaviD) -- -- Jeżeli nadamy drzwiom ActionID: -- 1XXX, wtedy postać będzie mogła przez nie przejść mając poziom większy, lub równy XXX (starsze systemy leveldoor) -- 1XXXX, wtedy postać będzie mogła przez nie przejść mając poziom większy, lub równy XXXX -- 2XXXX, wtedy postać będzie mogła przez nie przejść mając poziom mniejszy, lub równy XXXX function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) reqlevel = 1 -- NIE ZMIENIAĆ! opcja = 0 -- NIE ZMIENIAĆ! if(item.actionid >= 30000) reqlevel = 1 opcja = 0 elseif(item.actionid >= 20000) reqlevel = item.actionid - 20000 opcja = 2 elseif(item.actionid <= 1999) reqlevel = item.actionid - 1000 opcja = 1 else reqlevel = item.actionid - 10000 opcja = 1 end if reqlevel > 0 then if ((opcja == 1 and getPlayerLevel(cid) >= reqlevel) or (opcja == 2 and getPlayerLevel(cid) <= reqlevel)) then pos = getPlayerPosition(cid) if pos.x == topos.x then if pos.y < topos.y then pos.y = topos.y + 1 else pos.y = topos.y - 1 end elseif pos.y == topos.y then if pos.x < topos.x then pos.x = topos.x + 1 else pos.x = topos.x - 1 end else doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Stan na przeciw drzwi.') return 1 end doTeleportThing(cid,pos) doSendMagicEffect(topos,12) else if(opcja ==1) doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Potrzebujesz ' .. reqlevel .. ' poziomu, aby przejsc przez te drzwi.') else doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Te drzwi byly dla ciebie dostepne do ' .. reqlevel .. ' poziomu.') end end return 1 else return 0 end end
Jeżeli nie mamy zadeklarowanych drzwi w data/actions/actions.xml to otwieramy plik a w nim na samej górze (zawsze pilnujcie by było to jak najwyżej) wklejamy to:
<action itemid="1227" script="leveldoor.lua" /> <action itemid="1229" script="leveldoor.lua" /> <action itemid="1245" script="leveldoor.lua" /> <action itemid="1247" script="leveldoor.lua" /> <action itemid="1256" script="leveldoor.lua" /> <action itemid="1261" script="leveldoor.lua" /> <action itemid="3540" script="leveldoor.lua" /> <action itemid="3549" script="leveldoor.lua" />
Offline