Witamy Na OTS Fans, Przeczytaj Regulamin lub Zarejestruj się.
Założyciel
Autorem Jest Łabik
Oryginalny Temat
Autor: Łabik
Opis: Po użyciu fontanny dodaje nam punkty HP oraz MP, posiada ona również exhausted . Ilość dodawanego HP i MP jest zmienna wraz z wzrostem lvla lub mlvla.
Testowane na: YurOTS 0.9.4f
W xxx\data\actions\scripts tworzymy nowy plik fontanna.lua i wklejamy do niego:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) mlvl = getPlayerMagLevel(cid) lvl = getPlayerLevel(cid) local exhausted_seconds = 13 local exhausted_storagevalue = 1260 if(os.time() > getPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue)) then doPlayerSay(cid,"Nie ma to jak lyk swiezej wody!",16) doPlayerAddHealth(cid, (lvl * 1.39)* 4.74) doPlayerAddMana(cid, (mlvl * 1.39)* 6.74) setPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue, os.time() + exhausted_seconds) else doPlayerSendCancel(cid,"Nie mozesz pic tak szybko!") end return 1 end
W xxx\data\actions\actions.xml dodajemy linijki:
<action itemid="1374" script="fontanna.lua" /> <action itemid="1375" script="fontanna.lua" /> <action itemid="1376" script="fontanna.lua" /> <action itemid="1377" script="fontanna.lua" />
Offline